Loading…

استاندار کرمان سفر ریاست جمهوری به این استان به تعویق افتاد

کرمان – ایرنا – استاندار کرمان با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری به این استان این هفته انجام نمی‌شود گفت: امیدواریم با توجه به وسعت و مسائل متعدد موجود در کرمان این سفر ۲ روزه باشد.


به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای اداری استان کرمان افزود: تیمی از نهاد ریاست جمهوری طی روزهای گذشته نقاط مختلف این استان را بررسی کردند و اطلاعات کامل از ظرفیت‌ها، پروژه‌ها و مسائل کرمان در اختیار آنها گذاشته شده است.


وی با اشاره به مصوبات مختلف سفر ریاست جمهوری برای کرمان عنوان کرد: افزایش اختیارات این استان را در شورای معادن و همچنین پرداخت قانونی حقوق معادن در جلسات سفر مطرح کردیم، زیرا این موارد حداقل ظرفیت برای توسعه استان هستند.


استاندار کرمان به ساماندهی اتباع خارجی نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی اتباع در کشور بر اساس طرحی که استان کرمان تهیه کرده اجرا می‌شود.


وی به سیل اخیر استان کرمان نیز اشاره و با بی سابقه خواندن آن تصریح کرد: ۲۰ شهرستان در جریان سامانه بارشی اخیر درگیر سیلاب‌ شدند و با وجود سختی‌، اما با کمک دستگاه‌های زیرساختی، خدمات‌رسان، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد و کمترین تلفات را داشتیم.


فداکار اظهار داشت: سیل با وجود چالش‌هایی که به وجود آورد، اما ضعف‌های ما را هم مشخص کرد و اکنون وظیفه ما این است در اسرع وقت جبران خسارت‌ها در حوزه مسکن، زیرساخت‌ها، فضای سبز، مزارع و باغ‌ها، قنوات و غیره را دنبال کنیم.


استاندار کرمان به هفته دولت نیز اشاره داشت و گفت: باید در این هفته خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت با هدف امیدآفرینی در جامعه، بیان شوند.


فداکار گفت: پروژه‌هایی که افتتاح و یا اجرایی شدند و پیشرفت پروژه‌ها مشخص و اعلام شود.


وی به مدیران دستگاهای اجرایی تاکید کرد، سرمایه‌گذاران را راهنمایی کرده و کار آنها را با سرعت پیش ببرند.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما


دیدگاهتان را بنویسید