Loading…

سپاه پاسداران در مسیر خدمت بی منت به مردم شتابنده حرکت می کند

اراک – ایرنا – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفین است، گفت: امروز خدمت بی‌منت به مردم جهاد فی سبیل الله است و سپاه در بخش های مختلف روند شتابنده خدمت به مردم دارد.


سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری در بیمارستان قدس اراک، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله، برای پیشرفت و تحقق آرمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.


وی اظهار داشت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است و در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این آیین ضمن آرزوی بهبودی و سلامت برای همه بیماران و به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که با تربیت فرزندان رشید خود و ایثارگران با حضور ایثارگرانه در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند و به الگوهای درخشان تبدیل شده‌اند و امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولان برای موفقیت در ماموریت‌ها است.


وی با اشاره به رویکرد خدمت رسانی در سپاه پاسداران گفت: خدمت‌رسانی سپاه و بسیج در طول بیماری کرونا موجب کاهش آسیب‌های این بیماری به مردم شد و اوج این خدمات در قالب طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه شد و افتخارات بزرگی در ۲ سال رقم خورد و برگ زرینی در کارنامه درخشان سپاه و بسیج اضافه شد.


سردار فدوی افزود: خدمت‌رسانی بسیجیان در طول بیماری کرونا علاوه بر اینکه الگوهای موفقی ارائه کرد و تهدیدات را از جامعه به فرصت تبدیل نمود، فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم و ایثار و ازخودگذشتگی آغاز کرد.


وی اظهار داشت: سپاه روح‌الله استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات چشمگیری انجام داده که قابل تقدیر است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت


دیدگاهتان را بنویسید