Loading…

دستگاه های اجرایی نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران موظف هستند

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران پیگیری‌های درون استانی انجام خواهیم داد و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص موظف بوده و باید اقدام کنند.


مجید منعمی یکم خردادماه در جلسه هم‌اندیشی ریاست عالی بنیاد با نخبگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر لرستان که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برگزار شد، اظهار کرد: برای بهبود اوضاع جامعه ایثارگران استان از هیچ کوششی در همه ابعاد دریغ نخواهیم کرد.


وی تصریح کرد: هرمشکلی از جامعه ایثارگران به ما منعکس شود دغدغه‌مندانه پیگیری خواهیم کرد.


معاون استاندار لرستان در خصوص تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، افزود: در این خصوص قبلاً مکاتبات لازم با مدیرکل امور اجتماعی برای تجمیع این موارد انجام‌شده است.


منعمی با بیان اینکه این مکاتبات به‌منظور بررسی دلیل توقف موارد احتمالی انجام شد، اضافه کرد: در این راستا برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت ایثارگران، بنیاد شهید نیز باید بهتر همراهی کند.


وی بیان کرد: پیگیری‌های درون استانی را انجام خواهیم داد و چنانچه دستگاهی در این خصوص تخلف کند برخورد لازم را خواهیم داشت.


معاون استاندار لرستان در خصوص تشکل‌های دانشجویی اظهار کرد: ما برای صحبت با دانشجویان استقبال می‌کنیم و از نظرات دانشجویان استفاده خواهیم کرد و هر جا که لازم باشد توضیحات لازم را هم ارائه خواهیم داد.


منعمی تصریح کرد: این اقدام به این منظور است که فضا روشن‌تر شده و تبیینی هم انجام شود و این از مطالبات خود ما از دانشگاه‌ها است.


وی خاطرنشان کرد: معرفی کردن شهدا از وظیفه تشکل‌های دانشجویی است و انتظار می‌رود که فعالانه به میدان بیایند و این فضا را تبیین کنند و جریان‌های دانشجویی اثرگذاری باشند.


گفتنی است، لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲ هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵ درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید دارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید