Loading…

روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می شود

ایسنا/گیلان شهردار آستارا، گفت: میزان تولید روزانه زباله آستارا در روزهای عادی کمتر از ۱۰۰ تن است که در تعطیلات نوروزی بر اساس آمارها به دلیل ورود جمعیت زیاد گردشگران و مسافران به ۱۵۰ تن افزایش یافته است.


میثم الوان پور روز پنجشنبه ۹ فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی و حضور پرشمار مسافران در نقاط مختلف گردشگری آستارا، اظهار کرد: با توجه به اینکه آستارا شهری گردشگرپذیر است و روزانه پذیرای مسافران زیادی است، زباله تولیدی در ایام تعطیلات نوروز به ۱۵۰ تن افزایش یافته است و پاکبانان زحمتکش و پرتلاش شهرداری بندر آستارا با وجود کمبود نیرو به صورت دو شیفته در حال جمع‌آوری پسماند شهری هستند.


روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود


وی با بیان اینکه این میزان تولید و دفع زباله در آستارا به علت گردشگرپذیر بودن شهر در اوج مسافرت‌ها به حداکثر ظرفیت خود می‌رسد، تصریح کرد: شهرداری آستارا برای بهبود نظافت شهری با کمبود نیروی پاکبان مواجه است و در همین رابطه نسبت به جذب نیروی پاکبان اقدام خواهیم کرد.


وی گفت: زباله‌های تولیدی روزانه در آستارا در حاشیه روستای داداش آباد آستارا و در یک محدوده ۱۷ هکتاری محصور شده دفع و دفن می‌شود.


روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید